7M01702 — Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
-
7М01702-Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
«Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасы бойынша еңбек нарығында сұранысқа ие, жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрін даярлау; кез-келген тілдік ортада коммуникацияға түсе алатын көптілді тұлға қалыптастыру.
Ахмет Байтурсынов атындағы Тіл білім институты
Өмер Халисдемир университеті (Түркия) арасындағы өзара түсністік туралы меморандум (23 қаңтар, 2018 жыл)
Мевлана бағдарламасы Фырат университеті (Түркия)
Жұмыспен қамту - 100 %:
- мемлекеттік арнаулы орта мектептер;
- жеке меншік ұйымдар;
- жоғары және кәсіптік оқу орындары;
- оқу орталықтары;
- мәдени-білім беру салалары.
- Институционалды аккредиттеу: Білім беру сапасын қамтамасыздандыру тәуелсіз қазақстандық агенттігі (АРТА). Куәлік №АА 0160. Берілген күні 24.05.2019 ж. Жарамдылық мерзімі 5 жыл, 24.05.2019 ж. - 23.05. 2024 ж.
- Мамандандырылған аккредиттеу: АРТА, № АВ 2462, 24.05.2019 ж., аккредиттеу мерзімі 7 жыл, 24.05.2019 ж. - 23.05. 2026 ж.
“Аккредиттеу Және Рейтинг Тәуелсіз Агенттігі” Кем – 1 орын, 2018ж.
«7M01702-Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасы бойынша түлектер кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
- білім беру (педагогикалық);
- оқу-тәрбие;
- оқу-технологиялық;
- әлеуметтік-педагогикалық;
- ғылыми-зерттеу;
- ұйымдастыру-басқарушылық