6B01702 — Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6B01702-Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Мемлекеттік тілде жүйеленген білімді қалыптастыратын жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
№15 гимназия
№ 118 мектеп гимназиясы
Өмер Халисдемир университеті (Түркия)
100% Жалпы білім беретін мектептер, гимназиялар мен лицейлер, колледждер, ғылыми-зерттеу орталықтары, шығармашылық ұйымдар, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар.
Аккредиттеу және рейтинг жөніндегі тәуелсіз агенттік, №АВ2461, 24.05.2019-23.05.2026.
-
- оқу-тәрбие;
- оқу-технологиялық;
- әлеуметтік-педагогикалық;
- эксперименттік-зерттеу жұмысы;
- ұйымдастырушылық-басқарушылық
- ақпараттық-коммуникативтік.
«Тренинг шебері» қосымша білім беру бағдарламасы (MINOR) оқу-жаттығу тренингін, белсенді оқыту, тренинг-семинар, кәсіби-педагогикалық тренинг жүргізу мен ұжыммен жұмыс істеу, өз білімін жетілдіру, өз бетінше іздену, шаршы топ алдында шешен сөйлеудің ең негізгі шарттарын меңгерген қарым-қатынастың əр түрлі жағдайына (мекемеде, көшеде), тыңдарманмен қатынастың сипатына (ресми, бейресми), тыңдармандардың əлеуметтік мәртебесіне немесе олардың жасы, білімі т.б. байланысты сауатты да шешен сөйлей білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Бағдарламаның мақсаты- болашақ педагог мамандардың жеке қасиеттерін, өзін-өзі тануын, өзін-өзі жетілдіруін, өзін-өзі белсендіруін білуге, өзін ұжымда, көпшілік ортасында ұстауға, әріптесін тыңдауға, көпшілік алдында шығып сөйлеуге, өз ойын дәлдеп айтуға, басқалардың ойларымен санасуға үйретету.