6B01510 - География
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6В01510 - География
Географияны оқыту саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі мен инновациялық әдістеріне ие кәсіби кадрларды даярлау.
- Алматы қ. «Ш.Смаханұлы атындағы №62 гимназиясы» КММ,
- Алматы қ. «№184 жалпы білім беретін мектеп» КММ, №332,
- Алматы қ. «№198 жалпы білім беретін мектеп» КММ
Нийде Омер Халисдемир университеті (Түркия Республикасы)
100%
- жалпы білім беру ұйымдары (жалпы білім беретін орта мектептер, гимназиялар, лицейлер, педагогикалық колледждер, бастауыш және орта кәсіптік білім беру ұйымдары, білім бөлімдері, ғылыми-өндірістік мекемелер, ЖОО, білім беру орталықтары)
Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі,
24.05.2019- 23.05.2024ж.ж.
«Атамекен» – V-орын/5В011600-География, 2019 ж.
- білім беру (педагогикалық): әртүрлі білім беру мекемелерінде (мектеп, гимназия, лицей, колледж және т.б.) география пәнінің мұғалімі, мектепте экология мен экономика негіздерінен факультативтік сабақ және туристік-өлкетану жұмысын ұйымдастырушы ретінде;
- әртүрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда (білім беру басқармалары, әкімшіліктер, табиғатты қорғау және жер ресурстары бөлімдерінде, туристік-өлкетану мекемелерінде және т.б.) өндірістік-басқару іс-әрекетін атқару;
- сараптама жасау: аймақтардың (ел, аудан, қалалар мен ауылдық округтердің) дамуын болжау мен халықтың орналасуын бағдарлау, бағалау процедуралары мен құндылықтарды саралау, жобаларды негіздеу, табиғатты қорғау, табиғатты тиімді пайдалану, т.б. мәселелер бойынша сарапшы ретінде.
«Геоақпараттық жүйелер» қосымша (Minor) білім беру бағдарламасы - Геоақпарттық жүйелердің (ГАЖ) теориялық негізі, жұмыс жасау принциптері және оны қолдану жолдарына негізделеді. ГАЖ көмегімен деректерді жинау, сақтау, басқару, сараптау, карталар құрастыру (басып шығару) іске асырылады. ГАЖ жүйесіндегі бағдарламалық құралдарды меңгеруге және оны әр түрлі мәселелерді шешуде практика жүзінде қолдануға арналған.