-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6В03101 Әлеуметтану
Жұмыс берушінің талаптары мен еңбек нарығының сұраныстарын ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының негізін білетін, өз бетінше аналитикалық және консалтингтік қызметтерді атқарып, әлеуметтану мен маркетингтік зерттеулерді функционалды қамтамасыз етуге қабілетті кәсіби құзыретті маман даярлау
- Алматы қ. Алмалы ауданы әкімінің аппараты;
- Алматы қ. Алмалы ауданы бақытты отбасы орталығы;
- Қоғамдық пікірді зерттеу орталығы;
- Алматы қаласы, Әуезов ауданы әкімінің аппараты
Нийде Өмер Халисдемир университеті,Түркия
100%
- әлеуметтанулық зерттеу орталықтары;
- мемлекеттік құрылымдар;
- ғылыми зерттеу орталықтары;
- ғылым академияларының құрылымдары;
- еңбек және әлеуметтік қорғау департаменті;
- әкімшіліктердегі әлеуметтік бөлімдер;
- білім беру ұйымы;
- өндірістік және жеке кеңестік компаниялар;
- демография және көші-қон бөлімдері;
- әкімшіліктер;
- денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау министрлігі;
- сайлау кампаниялары мен сайлау технологиялары
«Аккредиттеу және рейтингтеу тәуелсіз агенттігі» КЕМ (АРТА) № АВ 2474, 24.05.2019-23.05.2024 ж.
- АРТА, 2 орын, 2020 ж.;
- Атамекен, 3 орын, 2020 ж.;
- Атамекен, 1 орын, 2021 ж.
«6В03101 Әлеуметтану» білім беру бағдарламасы бойынша түлектер кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
- қоғамдық пікірді зерттейтін компанияларда әлеуметтанушы-практик жұмысына;
- мемлекеттік және муниципалдық билік органдарында әлеуметтанушы-талдаушы жұмысына;
- орта және жоғарғы оқу орындарында қоғамдық және әлеуметтік пәндер оқытушысы;
-ғылыми-зерттеу орталықтарында, ғылым академиясының бөлімшелерінде әлеуметтанушы-зерттеуші;
- Еңбек және әлеуметтік қорғау департаментінің маманы;
- маман, әкімдіктердің әлеуметтік бөлімдерінде басшы;
- білім беру ұйымдарында әлеуметтанушы;
- ірі жергілікті және халықаралық компаниялардың аналитикалық басқармаларында әлеуметтанушысы-кеңесшісі;
- талдамалық әлеуметтік орталықтарда және консалтингтік компанияларда маркетолог;
- қосымша арнайы білім алған кезде өндірістік ұйымның менеджері;
- демография және көші-қон бөлімдеріндегі демограф;
- әлеуметтік бағдарланған үкіметтік емес ұйымдардағы әлеуметтік қызметкер;
- әкімдіктерде, еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің департаменттерінде әлеуметтік қызметкер;
- әлеуметтік қызмет басшысы;
- сайлау науқандарында қоғамдық пікірді және оның компоненттерін зерттейтін маман;
- public relations (қоғаммен байланыс) және жарнамалық науқанды енгізудің тиімділігін бағалаушы;
- кадр қызметтерінде;
- кәсіпорындардың маркетингтік бөлімдерінде маркетингтік талдау жүргізетін әлеуметтанушы;
- БАҚ және баспа бизнесінде рейтингтік мәліметтерді құрастыратын әлеуметтанушы;
- қаржы-несие мекемелерінде сарапшы маман;
«Менеджер-аналитик» қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) қоғамдық процестерге талдау жасай отырып, ұйымдастырушылық мәдениет, еңбек нәтижелерін бағалау, деректерді өңдеуді және талдау ерекшеліктерін меңгерген, бизнесті дамытудың оңтайлы жолын көрсететін мамандар даярлауға бағытталған.
Бағдарламаның мақсаты – студенттерге әлеуметтанулық зерттеу әдістерін меңгере отырып, аналитикалық ойлау, тайм-менеджмент, презентациялар жасауды, қаржылық сауаттылық, сыни ойлау, салалық технологияларды меңгерту болып табылады.