Ауылдық білім беруді дамыту орталығы

      Ауылдық білім беруді дамыту орталығының мақсаты – әлеуметтік әділеттілікті арттыруға және еліміздің тұрақты дамуына ықпал ететін ауылдардағы білім сапасын арттыру. Университет Орталық Азиядағы ауылдық білім беруді дамытудың хабына айналуға ұмтылады.

      Қазіргі уақытта Қазақстанда 5 622 ауыл мектебі бар, онда барлық оқушылардың 45%-дан астамы оқиды, бұл ауыл тұрғындарының сапалы білімге қолжетімділігін қамтамасыз етудің маңыздылығын көрсетеді. Қай жерде тұратынына қарамастан барлық балалардың сапалы білім алуын қамтамасыз ету үшін ауыл мектептерін дамытуға және қолдауға ерекше назар аудару қажет. Мектеп оқушыларының білім сапасын бағалаудың халықаралық бағдарламасы PISA деректері бойынша ауыл мен қала оқушыларының арасындағы айырмашылық 37 баллды құрайды, бұл академиялық есепте бір жылға сәйкес келеді. Ауыл оқушыларына қолдау өте қажет. Осыған байланысты орталық өз алдына мынадай міндеттер қояды:

      • Ауыл мектептеріндегі білім беру мүмкіндіктерінің теңсіздігін зерттеу
      • Мүдделі тараптар арасында пікірталас аланың құру және модерациялау
      • Жүйе деңгейінде және тәжірибеде шешім қабылдау туралы ақпараттандыру

      Өз мақсаттарына жету үшін Орталық БҰҰ Тұрақты даму мақсаттарын (ТДМ) басшылыққа алады:

      • ТДМ 1. Кедейлік. Білім беру мен оқытуды қамтамасыз ете отырып, орталық кедейлікті азайтуды қолдайды, өйткені білім беру экономикалық даму мен кедейлікті азайтудың негізгі драйвері болып табылады.
      • ТДМ 4. Сапалы білім. Орталық инклюзивті және сапалы білімге қол жеткізуді қамтамасыз етеді және ауылдық жерлердегі барлық адамдар үшін өмір бойы білім алу мүмкіндіктерін кеңейтеді.
      • ТДМ 5. Гендерлік теңдік. Орталық білімге тең қолжетімділікті қамтамасыз ету және ауылдағы қыздардың білім алуындағы ерекше қажеттіліктерге назар аудару арқылы гендерлік теңдікті қамтамасыз етеді.
      • ТДМ 10.  теңсіздікті азайту. Орталық ауылдық елді мекендердегі білім мен мүмкіндіктердегі теңсіздіктерді жою арқылы теңсіздіктерді азайтуға жұмыс істейді, осылайша әділ әлеуметтік және экономикалық дамуға жәрдемдеседі. SDG 17. Тұрақты теңдік үшін серіктестік. Орталық жергілікті үкіметтермен, үкіметтік емес ұйымдармен және халықаралық ұйымдармен ынтымақтаса отырып, барлық ЦРУ-ның жетістіктері үшін маңызды серіктестікке жәрдемдеседі.

      "Ауылдық мектеп шамы” жобасы 

      ҚызПУ,  TOO Teachers Lab, HertsCam Network (Ұлыбританя) және UNESCO бірігуімен ұйымдастырылып жатқан “Ауылдық мектеп шамы” атты мектеп ұстаздарының көшбасшылығын арттыруға бағытталған жобас мектептерде жүзеге асырылып жатыр. Жобаға Алматы облысынан 6 мектеп, Маңғыстау облысынан 2 мектеп және Атырау облысынан 3 мектеп іріктеліп алынды. 
      Жобаның мақсаты ауыл мектептеріндегі ұстаздардың көшбасшылығын арттырып, ұстаз көшбасшылығы мәдениетін мектептерде дамыту. Ұстаз көшбасшылығы дегеніміз сыныптағы, мектептегі және білім беру жүйесіндегі білім алуды дамытуға бағытталған әрекет. Көшбасшылық лауазым емес, көшбасшылық -  әрекет. 1999 жылы ұстаз көшбасшылығын дамыту мақсатныда “Ұстаз жетекшілігімен жүргізілетін дамыту жұмысы” атты методологиясы Кембридж университетінің Білім беру факультетінде негізі қаланып, кейін HertCam Network және International Teacher Leadership бастамасының аясында әлемнің 17 елінде апробациядан өтті. Сол методологияның негізінде Британдық әріптестердің көмегімен осы жоба 1 жыл бойы іске асырылады.

      СЕРІКТЕСТЕР 

      HertsCam Network — мұғалімдердің көшбасшылығын қолдау арқылы білім беруді өзгертуге бағытталған мұғалімдер басқаратын тәуелсіз коммерциялық емес ұйым.

      TeachersLab — ТМД елдерінің мұғалімдеріне арналған тәуелсіз платформа

      UNESCO — Біріккен Ұлттар Ұйымының Білім, Ғылым және Мәдениет Жөніндегі мамандандырылған мекемесі

      HertsCam Network 

                                                  

         сілтеме

         TeachersLab    

                                                 

         сілтеме       

      UNESCO

              

       сілтеме