6B01512 - География-Биология
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6В01512 – География-Биология
География мен биологияны оқыту саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі мен инновациялық әдістеріне ие кәсіби кадрларды даярлау
- Алматы қ. «Ш.Смаханұлы атындағы №62 гимназиясы» КММ,
- Алматы қ. «№184 жалпы білім беретін мектеп» КММ, №332,
- Алматы қ. «№ 59 мектеп-гимназия»
Нийде Омер Халисдемир университеті (Түркия Республикасы)
100%
- жалпы білім беру ұйымдары (жалпы білім беретін орта мектептер, гимназиялар, лицейлер, педагогикалық колледждер, бастауыш және орта кәсіптік білім беру ұйымдары, білім бөлімдері, ғылыми-өндірістік мекемелер, ЖОО, білім беру орталықтары)
- мектеп, лицей, гимназия, колледждерде (биология мұғалімі);
- жоғарғы оқу орындарында (лаборант, салалы кафедраларда);
- білім бөлімдерінде (маман);
- ғылыми зерттеу институты және лабараторияларда (маман, лаборант);
- жануар және өсімдік тектес шикізаттарды өңдейтін өндірістік лабараторияларда, экологиялық салалардағы ұйымдар (маман, лаборант);
- санитарлы-эпидемиологиялық станцияларда (лаборант)
- биологиялық орталықтарда, агробиостанцияларда (әдіскер, үйірме жұмысын басқарушы);
- көгалдандыру бойынша жобалық ұйымдарда (маман).
-
-
- білім беру (педагогикалық): әртүрлі білім беру мекемелерінде (мектеп, гимназия, лицей, колледж және т.б.) география пәнінің мұғалімі, мектепте экология мен экономика негіздерінен факультативтік сабақ және туристік-өлкетану жұмысын ұйымдастырушы ретінде;
- әртүрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда (білім беру басқармалары, әкімшіліктер, табиғатты қорғау және жер ресурстары бөлімдерінде, туристік-өлкетану мекемелерінде және т.б.) өндірістік-басқару іс-әрекетін атқару;- сараптама жасау: аймақтардың (ел, аудан, қалалар мен ауылдық округтердің) дамуын болжау мен халықтың орналасуын бағдарлау, бағалау процедуралары мен құндылықтарды саралау, жобаларды негіздеу, табиғатт ы қорғау, табиғатты тиімді пайдалану, т.б. мәселелер бойынша сарапшы ретінде;
- білім беру (педагогикалық) әр түрлі білдім беру мекемелерінде (мектеп,лицей, гимназия, колледж) биология пәнінің мұғалімі;
- ғылыми – зерттеу, кәсіптік бағытындағы пәндер бойынша әр түрлі мекемелерде ғылыми – зерттеу жұмыстарын орындай алу (ботаника, зоология, анатомия, физиология,биохимия, генетика, биотехнология);
- жобалау: жоба жасау мен конструкторлық орындарда жалпы және арнайы жобалар құрастыру (көгалдандыру, суландыру, кайта қалпына келтіру, жоспарлау, мысалы агробиостанцияларды, жас натуралистер станцияларын);- өнеркәсіптік – басқару іс – әрекеттері әртүрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдарда ( білім беру бөлімдері, әкімшіліктер, биологиялық және химиялық бағыттағы зертханалар);
- биологиялық бағыттағы өнеркәсіпте технологиялық ұйымдастыру іс – әрекетінде (санитарлық – эпидемиялық станцияларда, өсімдік пен жануарлар өнімдерін өндеу өнеркәсібінде).-