6В01301 — Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері
Академиялық ұтқырлық бойынша серіктестер (ішкі және сыртқы)
Түлектерді жұмысқа орналастыру %
және жұмыс орны
Мамандандырылған аккредитация
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6В01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бастауыш білім беру саласында заманауи талаптарға негізделген белсенді азаматтық ұстанымы, көшбасшылық сапалары, әлеуметтік жауапкершілігі және кәсіби құзыреттілігі жоғары мамандарды даярлау.
- Талдыкорган қ. НЗМ
- «№ 15 гимназия» КММ, Алматы қ.
- «№ 51 мектеп - гимназиясы» КММ, Алматы қ.
- «№ 124 орта мектебі» КММ, Алматы қ.
- Миссисипи алқабы мемлекеттік университеті, АҚШ;
- М.Әуэзов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Шымкент қ.
- М. Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік университеті., Орал қ.
98 %
- жалпы орта білім беру мекемелері (мектептер, гимназиялар, лицейлер)
ACQVIN, 27.09.2021 – 30.09.2027 жж.
- АРТА, 7 орын, 2021 жыл;
- Атамекен, 18 орын, 2020 жыл;
- Атамекен, 7 орын, 2021 жыл.
«6В01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» білім беру бағдарламасы бойынша түлектер келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:
- диагностикалық-оқушы тұлғасын, оқыту, тәрбиелеу және дамыту нәтижелерін зерттеу;
- ұйымдастырушылық-технологиялық (педагогикалық технологиялар негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін ұйымдастыру);
- басқарушылық-педагогикалық ("субъект-субъект" өзара іс-қимылы, білім берудегі менеджмент);
- жобалық (бастауыш мектепте білім беруді модельдеу);
- ғылыми-зерттеу (білім беру мәселелерін шешуде шығармашылық ізденіс, педагогикалық тәжірибені зерттеу, рефлексия).
1. «Бастауыш мектептегі STEM – бастауыш мектептегі білім» қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) құрастыру, бағдарламалау, модельдеу, 3D-жобалау дағдыларын меңгерген кадрларды даярлауға бағытталған.
Бағдарламаның мақсаты - бастауыш сынып оқушыларына қосымша STEM - білім беруді жүзеге асыру үшін болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастыру; мультимедиялық өнімдерді жасау технологиясын қолдану; электронды білім беру ресурстарын құру; логикалық, комбинаторлық есептерді, математикалық модельдерді талдау және құру болып табылады.
2. «Мектепке дейінгі сынып мұғалімі» қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) балаларды мектепке дайындау кезінде кәсіби құзыреттілікке ие мамандарды даярлауға бағытталған. Бағдарламаның мақсаты - мектепке дейінгі сыныпта жұмыс істеу кезінде қосымша құзыреттерді қалыптастыру; мектепалды сыныпта дамыту ортасын дамытуға қолайлы жағдай жасау; үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың даму деңгейін диагностикалау әдістемесін қолдану; мектепалды білім беруде инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалану; денсаулығын сақтай отырып, сөйлеу әрекетін, ересек мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық сауаттылығын дамыту үшін тапсырмалар әзірлеу болып табылады.
3. «Бастауыш мектептегі ЅТЕАМ тәсіл» қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) жаратылыстану-ғылыми және шығармашылық сипаттағы курстардың интеграциясын іске асыра алатын мамандарды даярлауға бағытталған. Бағдарламаның мақсаты - жаңа идеяларды құру, өзін-өзі тану және өзін-өзі көрсету дағдыларын дамыту; квесттерді, оқыту ойындары мен викториналарды ("Learnis" платформасы), модельдермен, схемалармен, формулалармен, ертегілер мен мультфильмдердің кейіпкерлерімен интерактивті презентациялар жасау, интерактивті тапсырмаларды ("Canva", "Learning Apps" платформалары), тестілерді ("Kahoot"платформасы) құрастыру болып табылады.